Code 130R
تاريخ : برچسب:, | 16:27 | نویسنده : alireza

بیش از 80 میلیون مشتری آمریکایی خریدار خودرو با سن زیر سی سال، هدف شورولت برای ساخت خودروهای اسپرت هیجان انگیز جدیدیست که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شدند. گرچه کامارو و کوروت پرچمدار محصولات این شرکت هستند اما محصولات ظریفتری برای جوانترها هم باید تدارک دیده می شد.

Code 130R

Code 130R

Code 130R یک کوپه دیفرانسیل عقب جمع و جور است که شباهتهایی هم با برادر بزرگتر خود، شورولت کامارو دارد. مخصوصا در قسمت گلگیرها ولی چراغها و جلوپنجره آن کاملا متفاوت طراحی شده اند. اندازه این ماشین در حد یک BMW سری 1 و کمی بزرگتر از سوبارو BRZ می باشد. موتور چهار سیلندر 1.4 لیتری توربوی این خودرو می تواند قدرت 150 اسب بخار را از طریق یک گیربکس شش سرعته به چرخهای 20 اینچی آن منتقل نماید.

Code 130R

Code 130R

Tru 140S با داشتن چهار صندلی و بصورت کوپه هاچ بک تولید خواهد شد و احتمالا نمونه هایبریدی آن نیز تولید خواهد شد. این خودروی دیفرانسیل جلو را می توان ترکیبی از میتسوبیشی اکلیپس و کادیلاک CTS کوپه دانست که روی پلاتفرمی شبیه شورولت کروز و شورلت ولت ساخته خواهد شد. موتور چهار سیلندر این مدل هم با کوپه قبلی یکسان می باشد اما اندازه چرخها بزرگتر و 21 اینچ می باشند.

Tru 140S

Tru 140S

گفته می شود قیمت این خودروها  حدود 19 تا 20 هزار دلار خواهد بود تا جوانان و دانشجویان بتوانند بدون دغدغه آن را خریداری کنند!

Tru 140S

Tru 140S


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: